Les imatges, en les quals variarà el tema cada setmana, volen reflectir la igualtat entre les dones i els homes. Les instantànies es poden publicar a la xarxa social fins al 6 de març amb l’etiqueta #igualtatstboi8m19
L’escola Benviure s’ha afegit enguany al projecte, que es desenvolupa entre l’1 i el 28 de febrer. En totes les edicions, s’ha aconseguit reduir la despesa en 6.400 euros.
El centre d’Emprenedoria i Economia Social es reformula quatre anys després de la seva creació. El consistori aposta per un model d’innovació basat en la ciutadania, l’administració pública, l’empresa i els centres de coneixement.
Sota el lema ‘Team of rivals… temps de cercle’, Can Massallera ha acollit la tercera edició d’una jornada de diàlegs entre àrbitres, pares, mares i entrenadors. El municipi és un dels pioners a crear un servei municipal de mediació.
La secretaria d’Igualtat del Ministeri de la Presidència ha concedit aquesta aportació al municipi per desenvolupar el Pacte d’Estat contra la Violència de Gènere. L’Ajuntament incrementarà les accions de la campanya ‘Això no és amor’, dirigida a combatre les agressions contra les dones.
El Museu acull la mostra ‘Els noms de Sant Boi, que fa una evolució històrica de les denominacions de la ciutat. Es poden veure segells i objectes amb el nom imprès segons l’època històrica.
L’alcaldessa, Lluïsa Moret, demana al conseller d’Educació que la Generalitat assumeixi el finançament d’un pla d’inversions ja pressupostat. L’Ajuntament sol·licita reforços en les especialitats de Sanitat i Serveis Sociosanitaris de la Formació Professional.
L’Ajuntament de Sant Boi ha rebut 3,2 milions d’euros per desenvolupar nou iniciatives adreçades als col·lectius vulnerables. Una de les línies de treball està adreçada només a dones.
El projecte ‘Sant Boi Talent. Emprenent a les aules!’ es desenvoluparà a sis centres educatius i participaran més de 300 alumnes. L’alcaldessa, Lluïsa Moret, destaca que la iniciativa afavoreix “la innovació i el treball col·laboratiu”.
Els més petits de Sant Boi de Llobregat van poder gaudir de la nit més màgica. La cavalcada dels Reis Mags, ambientada en les cultures del món, va aplegar més de 900 persones. Van desfilar més d’11 carrosses, que recollien els desitjos dels infants.