El ple municipal ha aprovat una moció que defensa la inclusió bancària de la gent gran davant el tancament d’oficines de les diferents entitats. El consistori insta als bancs a reforçar els recursos d’atenció al client.
Després que l’any passat se celebrés de manera telemàtica a causa de la pandèmia, el ‘Carnaboi’ torna als carrers de la ciutat amb una rua que soritrà del carrer Baldiri Aleu i arribarà a la plaça Teresa Valls i Diví.
Els treballadors del Parc Sanitari s’han tornat a manifestar aquest dimarts per denunciar el col·lapse causat per la sisena onada i per l’augment de l’àmbit territorial d’actuació, que no s’ha traslladat en una ampliació de la plantilla.
L’atenció a les persones, la transició ecològica i la reactivació econòmica són les tres grans prioritats dels pressupostos municipals per a aquest any. Els impostos, les taxes i els preus públics es congelen.
Els Mossos d’Esquadra el van enxampar in fraganti amb tres ordinadors que acabava de robar d’una llar d’infants de la ciutat. La seva detenció ha permès resoldre altres robatoris realitzats anteriorment a Castelldefels i Gavà.
Dotze agents de la policia local formen la nova unitat, que té com a objectiu reforçar les tasques de prevenció i incrementar la presència policial a l’espai públic.
La banda, liderada per una parella amb més de 700 antecedents policials, va ocupar una quarantena de pisos i venia les claus a terceres persones per milers d’euros. Cobraven als ocupants dels habitatges per viure-hi i als propietaris perquè els poguessin recuperar.
Aquest passat diumenge tenia lloc la presentació de ‘Camps Blancs Transforma’, amb una celebració a la zona de pícnic del barri. El projecte vol impulsar la transformació d’aquesta barriada santboiana posant en el centre a les persones.
Aquest diumenge la plaça Mercè Rodoreda ha acollit un acte per homenatjar a les víctimes dels camps d’extermini amb motiu del Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust.
La Federación Española de Municipios y Provincias i el Ministerio de Educación y FP han premiat per partida doble l’Ajuntament de Sant Boi al Concurs de Bones Pràctiques Municipals en la Prevenció i Intervenció davant l’absentisme i en la millora de la convivència escolar.