
La iniciativa forma part del projecte ‘ARTabbo’, que vol lluitar contra els estereotips que pateixen les persones amb malalties mentals. Els joves de Romania, Holanda, Suècia i Xipre han conviscut durant uns dies amb usuaris del centre hospitalari i han pintat conjuntament una obra que decora la part exterior de l’edifici.









