La segona parella de gegants del municipi, en Baldiri i la Ramona, es van estrenar en un acte a Sant Boi el 19 de maig de 1990, tot just fa 30 anys. La colla gegantera espera fer-los bufar les espelmes després del confinament.
El 18 de maig se celebra un Dia Internacional dels Museus diferent a causa del confinament. El Museu de Sant Boi de Llobregat ofereix diferents continguts a través de les seves xarxes socials.
L’Ajuntament, les entitats i la comunitat cultural local han organitzat una Festa Major diferent, amb una programació on line adaptada a les actuals circumstàncies, que se celebrarà els dies 19 i 20 de maig.
Es tracta d’una xarxa formada a principis de l’any 2020, que té l’objectiu de «crear un espai d’interacció i coordinació, amb l’objectiu de disposar d’un marc de treball» en què participin els municipis de la comarca.
Una vintena de pobles i ciutats del Baix Llobregat, entre els quals hi ha Sant Boi de Llobregat, participaran en el primer festival comarcal online, que se celebrarà durant els dies 8, 9 i 10 de maig mitjançant Instagram.
L’Ajuntament ha posat en marxa una programació especial per gaudir de Sant Jordi des de casa. Al canal de YouTube i Instagram, el consistori emet recitals literaris i ofereix vídeos amb instruccions per fer manualitats com roses i dracs.
El consistori ha pres la decisió per la “impossibilitat de celebrar l’esdeveniment en les circumstàncies actuals”. El pressupost de la Festa Major es destinarà al fons d’ajudes local per pal·liar els efectes de la crisi sanitària.
El 29 de març se celebrarà la tradicional ‘Carxofada’ a Sant Boi de Llobregat, l’activitat que culmina el mes de la carxofa. Durant la jornada se serviran 1.800 menús degustació, 200 més que el darrer any.