L’alcaldessa ha participat aquest dimecres en una taula rodona sobre innovació urbana, organitzada en el marc de l’Smart City Week 2020 i que ha comptat amb la presència de representants d’altres ciutats com Barcelona, Madrid i València.
Fins a 17 alcaldes socialistes del Baix Llobregat i L’Hospitalet signen una carta dirigida al vicepresident de la Generalitat, Pere Aragonés, perquè el Govern permeti “immediatament” l’obertura dels negocis vinculats a la restauració i l’hostaleria.
Es tracta de la primera edició d’aquest guardó, que valora el treball fet pel centre educatiu de Sant Boi de Llobregat, des de l’esport i altres activitats, al voltant dels hàbits saludables.
La iniciativa evita la judicialització i afavoreix l’acord en el termini màxim d’un mes. La Generalitat aprova un decret llei que reparteix els costos entre arrendadors i arrendataris. L’objectiu de la norma és evitar el tancament d’empreses i la destrucció de llocs de treball.
El consistori posa en marxa un nou ajut en forma de targeta moneder i per un valor de 300 euros amb l’objectiu de donar suport a treballadors que hagin hagut de reduir o aturar l’activitat arran de les últimes restriccions, com els restauradors i els professionals de l’estètica.
El consistori organitza un fòrum empresarial a Cal Ninyo el proper 17 de novembre que es podrà seguir en streaming i que donarà a conèixer tres experiències locals d’innovació. Les inscripcions per seguir-lo ja estan obertes.
El partit va aprovar un nou marc de treball la setmana passada en una assemblea extraordinària que va comptar amb la intervenció de Miquel Iceta, que va agrair la proposta santboiana en “un moment vital per a Catalunya”.
L’entitat ho ha fet coincidint amb la celebració del Dia de la Hispanitat per assenyalar el “perill d’Estat” que suposen determinades institucions i per rebutjar la celebració del que qualifiquen com un “genocidi”.