A través d’un projecte crossmedia amb llibre i documental, Tània Balló i Serrana Torres recuperen la història de les ‘Sin Sombrero’, les dones de la generació del 27 que van «transgredir el moment que els hi va tocar viure» i que han estat obviades dels llibres de text.
La Casa de Sevilla vuelve a llenar la plaza Teresa Valls i Diví con un festival para celebrar el Día de Andalucía. La jornada anterior organizaron un acto con diversas actuaciones entre las que se pudo escuchar al cantante Diego Benjumea.
L’Ajuntament de Sant Boi posa en marxa una nova edició del programa Eskala, que busca millorar les opcions de trobar feina o tornar els estudis entre els joves. En la tercera edició l’ajut serà més personalitzat a la situació i demanda dels participants.
Reviu la celebració dels Tres Tombs a través de 20 fotografies sobre l’esdeveniment organitzat pels Pessebristes de Sant Boi i la Federació Els Garrofers.
Els joves de Sant Boi que acaben l’ESO enguany podran visitar una exposició on es recullen les diferents possibilitats formatives existents després del període d’escolarització obligatòria. La mostra serà fins l’11 de març al Servei d’Informació Juvenil El Punt.