L’Ajuntament de Sant Boi ha activat en fase d’alerta el Pla Bàsic d’Emergències Municipal. Demana extremar les precaucions i no fer activitats a l’aire lliure en la mesura del possible. Per això ha tancat l’accés a parcs i jardins provisionalment.
L’empresa sanboiana EVARM ha inventat un prototip d’automòbil que, impulsat per hidrogen, és capaç de disminuir les emissions de diòxid de carboni en un 60%.
Artistes contemporanis com Salvador Dalí i Joan Miró inspiren l’escenografia de les carrosses que enguany acompanyaran els Reis d’Orient al seu pas pel municipi. La intenció de les entitats locals que les han decorades és homenatjar “l’acte creatiu”.
L’òrgan participatiu integrat per una trentena de joves de la ciutat elaborarà una guia d’educació sexual per a adolescents en els propers 12 mesos. Era la demanda majoritària que els joves de la ciutat els havien fet arribar.
Un establiment de la ciutat impulsa una campanya de recollida de joguines noves o utilitzades perquè infants amb pocs recursos puguin tenir-ne aquest Nadal. Les joguines es destinaran a la fundació Padre Alegre, que les repartirà durant les festes.
Els cinemes de Sant Boi posen en marxa la “Sala 6”, un nou espai a l’entrada de l’equipament per acollir cinefòrums i altres esdeveniments culturals relacionats amb la programació cinematogràfica. L’espai s’havia d’obrir al setembre.
L’Ajuntament de Sant Boi i la fundació Agbar han signat el conveni de col·laboració mitjançant el qual la ciutat es beneficiarà de més de 30.000 euros destinats a acollir persones refugiades.
Els dies 14 i 15 de desembre el recinte del parc Sanitari Sant Joan de Déu acollirà el Pessebre Vivent de Ciutat Cooperativa i Molí Nou. 200 veïns de la ciutat de Sant Boi participen en aquest esdeveniment nadalenc.