L’Ajuntament de Sant Boi ha premiat als millors esportistes de la temporada, reconeixent la tasca de 33 equips i 71 esportistes a nivell individual en un acte presentat per Jordi Robirosa i que ha comptat amb la presència de més de 600 persones.
Les santboianes només s’han vist superades a la final per l’Atlético San Sebastián i aconsegueixen situar-se com el segon millor equip de softbol d’Espanya.
Les noies del Club de Beisbol i Softbol Sant Boi es proclamen campiones de la Copa Catalunya de Softbol Senior al derrotar el Projecte Softbol Gavanenc per una carrera a zero a l’extrainning.
Los americanos han llegado a Sant Boi desde diferentes ciudades de Estados Unidos. Cada equipo ha jugado dos partidos en las instalaciones del Club de Béisbol y Sóftbol Sant Boi.
El Sant Boi s’ha proclamat campió de la Copa de la Reina de softbol femení. Aquesta victòria assegura la participació a la Copa d’Europa d’equips de l’any vinent.