
La festa grossa de la Casa de Sevilla, que l’any passat no es va poder celebrar per la pandèmia, recupera la presencialitat aquest cap de setmana. Però, ho fa en un emplaçament diferent: el parc de Marianao, on s’ha hagut de traslladar per garantir les distàncies de seguretat i tenir un espai a l’aire lliure.









