Diego Alcalá, Anderson D. Zambrano i Juan M. López estaran a la tercera edició de l’esdeveniment entre el 18 i el 26 de novembre al Puerto de la Cruz (Tenerife).
![](https://santboidiari.com/wp-content/uploads/2023/11/Euro-Baseball-Winter-League.jpg)
Els jugadors del CBS Sant Boi Diego Alcalá, Anderson D. Zambrano i Juan M. López jugaran la tercera Euro Baseball Winter League del 18 al 26 de novembre a la localitat canària del Puerto de la Cruz (Tenerife).
Jugadors espanyols i de la resta d’Europa d’entre 17 i 23 anys participaran en aquest prestigiós torneig. Alcalá, Zambrano i López seran els tres representants del Sant Boi a Canàries.
Tenerife Marlins, Astros Valencia, Miralbueno Zaragoza, Viladecans o Béisbol Navarra són alguns dels altres equips que aportaran esportistes a l’Euro Baseball Winter League 2023.
L’esdeveniment està organitzat per la Federació Espanyola de Beisbol i Softbol, WBSC Europe i la Federació Canària de Beisbol i Softbol.