L’assemblea també ha aprovat la creació de noves comissions temàtiques obertes per reforçar la participació i el debat polític local.

L’assemblea local de Comuns Sant Boi ha aprovat per unanimitat, aquest mes de maig, la nova executiva que tindrà la responsabilitat de liderar el projecte polític municipal en els pròxims anys. Al capdavant de l’equip hi haurà Álex Pérez, que assumeix la Coordinació Local amb l’objectiu de reforçar l’arrelament del projecte al municipi. Pérez va ser el candidat a les últimes eleccions municipals i és el sisè tinent d’alcalde del govern que el seu partit comparteix amb el PSC.
Aquesta etapa encapçalada per Álex Pérez comptarà, segons apunten des del partit, amb un equip plural i representatiu dels diferents àmbits de la vida social santboiana. Dani Ramírez i Héctor Segura s’encarregaran de l’àrea d’Organització i Acció Política; Israel Gordón i Toni Jiménez lideraran l’àrea de Comunicació; i Carme Alcalde assumirà una doble responsabilitat, al capdavant de les àrees de Finances i Feminismes.
La proposta, segons explica el partit en un comunicat, ha estat elaborada de manera col·lectiva i amb l’objectiu de reforçar l’organització. En aquest sentit, ha estat aprovada de manera unànime de totes les persones assistents a l’assemblea, fet que, segons apunten des del partit “reflecteix el consens intern i el compromís amb una etapa de renovació”.
Noves comissions per impulsar l’acció temàtica local
Paral·lelament a la renovació de l’executiva, l’assemblea també ha aprovat la creació de noves comissions de treball que permetran, segons afirmen, canalitzar la participació de la militància i aprofundir en les línies temàtiques clau del projecte polític. Aquestes comissions seran espais oberts i horitzontals que treballaran àmbits com la Memòria Històrica i Democràtica, el Medi Ambient i els Hàbits Saludables, la Cultura, la Cooperació i Solidaritat, la Gent Gran i l’Habitatge.
Comuns Sant Boi, amb aquests canvis, pretén reafirmar el seu compromís “amb una política de base, arrelada i transformadora”, a més de fer una crida a la participació activa de la ciutadania. L’objectiu és continuar construint, de forma col·lectiva, una ciutat més justa, sostenible i feminista, on les veïnes i veïns siguin protagonistes de les decisions que afecten el seu dia a dia.
